All Online Products

SES4-onlineShop1

Denumire: All Online Products

locatie: Buzau, jud Buzau, regiunea Sud – Est

domeniu activitate: Platforma – Magazin online (tranzactionare pentru produse rurale, agricole si traditionale)

web-site: www.onlineproducts.ro

Avansul progresului tehnologic a determinat o schimbare in preferintele consumatorilor romani, indeosebi acelora care in lipsa de timp, aleg magazinele online in detrimentul magazinelor clasice si traditionale.

Chiar daca, pana acum cativa ani, romanii nu acordau prea multa incredere in achizitionarea de produse din mediul virtual, in prezent, mentalitatea acestora s-a schimbat considerabil. Receptivitatea la nou a facut posibila ca prin „shop-urile” derulate in mediul online, sa se atraga anual sute de mii de euro, exercitand astfel un impact favorabil asupra economiei nationale.

In aceasta industrie, la mare cautare sunt cadourile personalizate, indeosebi, in preajma diferitelor sarbatori ale anului. Desi, aceasta piata detine un potential de crestere semnificativ, foarte putine magazine reusesc sa supravietuiasca dupa primul an pe piata online, si aceasta probabil fiindca nu au descoperit inca secretul detinerii unei rate mari de retentie a clientilor, pentru ca marja vanzarilor sa sporeasca, si implicit sa atraga noi si noi clienti, dincolo de cei abonati sau care pur si simplu se integreaza calitatii de vizitatori unici.

Obiectivele extrase in contextul structurii de economie sociala, se rezuma la urmatoarele:

  1. Dezvoltarea SES-ului intr-o afacere de succes, profitabila si sustenabila, intr-un mediu competitiv;
  2. Asigurarea unei abordari integrate cu celelalte 10 structuri de economie sociala dezvoltate in contextul proiectului;
  3. Fundamentare a strategiei de marketing, prin definirea segmentului de piata, identificarea principalilor clienti, stabilire a politicii de vanzari si preturi, pentru a spori marja de profit si a atrage in permanenta noi clienti/utilizatori ai plaformei, studiere permanenta a concurentei;
  4. Rata de conversie mare a utilizatorilor unici in clienti care acceseaza platforma mai mult decat cel putin o singura data;
  5. Adaptabilitate si receptivitate in raport cu avansul tehnologic si schimbarile intervenite in comportamentul clientilor;
  6. Actiuni de informare si promovare in randul clientilor derulate in mod permanent;